Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~vinopij | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Rózga adresChełm zarejestrowany01.02.2007 @11:41:25 ostatnio na stronie01.09.2016 @22:55:54

Jestem poczatkujacym grafikiem Photoshopa, dawniej dzialalem troche w Corel Photo-paint i innych mniej lub bardziej znanych programach graficznych. Prac niestety nie posiadam- zdechl mi z nienacka dysk Zabawe z PS-em rozpoczalem ok 26 stycznia 2007 i mam nadzieje ze przyniesie mi ona coraz wiecej satysfakcji.

Ponadto pasjonuje mnie Fotografia-klasyczna jak i cyfrowa, juggling, podroze, komputery i wiele wiele innych :D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.picasaweb.google.pl/vinopij/ OnetSkypevinopij Gadu-Gadu2989763
digarty148 komentarze638 posty na forum24

komputer / sprzęt
komputer aparat rower fiat 126p

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Thomas29Needles    18.06.2007 @11:04:33
Miałem kiedyś dziewczynę w Lublinie... Mam tam też rodzinę daleką... Samo miasto średnio mi się podoba ale rodzynki są wszędzie
~Thomas29Needles    18.06.2007 @10:48:51
Dzięki...

No i masz świetną galerię a ulubiony film to już totalna jazda Pacino jest wielki...
~MAKARGINA    18.06.2007 @07:44:55
...nie pytaj. Mam kiepski kompakt który mnie już denerwuje i to bardzo. Robi ładnie tylko gdy jest ładna pogoda...
Mam zamiar kupić lepszy :D
~zartan    18.06.2007 @07:14:31
dziękować
_______
PSTRYK! I MYK!
~wiszko1    18.06.2007 @07:14:27
dzieki
_______
zapraszam do mnie
~ChouALaCreme    18.06.2007 @07:07:22
ja tez dziekuje :D

piwko byli po sesji :p
~bvq    18.06.2007 @06:57:30
dzieki
~marcyss    17.06.2007 @12:51:32
merci
~marcyss    17.06.2007 @12:37:00
:D:D:D:D: ja??? hi hi miłego dnia.. zapraszam
~gds    15.06.2007 @16:14:09
takie dyskretne to ma być (na wszystko sie znajdzie wymówka) :P
dzieki
~morfeo1980    15.06.2007 @16:11:11
Bitte
_______
FRIMORFOTO
~gds    15.06.2007 @16:09:24
nie za ma co
~axtreme    15.06.2007 @15:45:03
hehe
a ja myslalem, ze to kije bejzbolowe
_______
haven't i told you to think twice?
~happyM    15.06.2007 @13:36:06
a prosze ;D
_______
cause I still haven't found what I'm looking for !
~axtreme    13.06.2007 @18:23:26
hyhy
zajebisty avatar!
pozdr.
_______
haven't i told you to think twice?
~kamilgach    13.06.2007 @10:08:58
zgadza się! wystarczy 30 sekund i już jest inny układ inna barwa nieba! zobacz... wydaje się takie błahe, chmurki, jak to dostałem jeden koment " nic się nie dzieje" s co sie ma dziać kiedy fotografuje chmury

pozdawiam
~UnstableSystem    11.06.2007 @15:21:38
nie za ma co i zapraszam do mojej galerii . ; ]
~kmad    10.06.2007 @19:08:13
to powiedz temu panu ze koniecznie musi zostac sadownikiem, bo wyglada zdecydowanie jak sadownik a nie koniarz
~aitten    04.06.2007 @14:50:40

Racja..... sprzęt dużo daje, ale moim zdaniem liczy się pomysł i to cos, co sprawi, ze zdjęcie stanie się interesujące i niebanalne....(nadal się tego próbuje nauczyć). Pozdrawiam!
_______
Wszyscy jesteśmy psychiczni, ale nie wszyscy zdiagnozowani !
~aitten    04.06.2007 @14:44:09
Może co do ostrości to masz troszkę racji, ale tak żwawemu psiakowi ciężko zrobić jakiekolwiek zdjęcie
_______
Wszyscy jesteśmy psychiczni, ale nie wszyscy zdiagnozowani !
~Norah    23.05.2007 @17:47:50
nie ma za co dziekowac
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~ravensheart    06.05.2007 @15:37:06
dziękuję
_______
Wszechświat jest niepojętą tajemnicą,otoczoną nieskończonym cudem istnienia, życie to wieczne szukanie..
~JustyLLka    26.04.2007 @20:06:05
chciałabym się nauczyc.... :P
_______
Tralalala
~JustyLLka    26.04.2007 @19:07:42
ja sie nie umiem PS obslugiwać:P
_______
Tralalala
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt